I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و عصر بخیر....

دوستان حتما همتون از کنفراس خبریه امروز که مربوط به سریال سه تفنگدار میشه ,خبر دارید.عکسای مراسم رو که پوران زحمتش رو کشید,اما یه اتفاق خیلی جالبتر توی کنفرانس خبری افتاد!!!!

یه پیش نمایش کوتاه 6 دقیقه ای از سریال به نمایش گذاشتن و دیگه استرس و هیجان هوادارا رو به اوج خودش رسوندن!!!!!

هیچ توضیحی راجبش نمیدم تا خودتون ببینید.فقط,ویدیوی زیر با کیفیت 360 آپ کردم,اما لینک دانلود با کیفیت 720 هست.

لینک دانلود این ویدیو با کیفیت 720p:



نظرات شما عزیزان:

پوران
ساعت15:52---22 مرداد 1393
خوشحالین دال هیانگ رو دست انداختن؟؟؟ واقعا؟؟ صبر کنید یونگ هوا دال هیانگی نشونتون بده که فکتون بچسبه زمین
هادی خوشحالی یونگ هوا کتک میخوره!!!
vm جان حال میده یونگ کتک بخوره؟؟؟
پاسخ:خوشحال نیستم,باحاله!!!!!والا همینجوریشم فکم چسبیده زمین نیازی به شروع خش سریال نیست^_^اما کتک خوردن یونگ خیلی خنده داره*_^


رز
ساعت12:48---22 مرداد 1393
سلام
اون نظر قبلی رو که فرستادم برای کسانی بود که می خواستن از داستان سر دربیارن من خودم داستان خوندم میدونستم هر چی خواستم خلاصش کنم برای شما هم بگم نتونستم تا اینکه یک خلاصه خوب از یه سایتی پیدا کردم فرستادم براتون نمی خواستم تو کارتون دخلت یا جسارتی انجام بدم اگه کارم اشتباه بود ببخشید
پاسخ:خواهش میکنم,این حرفا چیه,من واقعا نقد ترسناکم؟!اون مطلب رو هم میخوام بذارم تو وب!


رز
ساعت11:55---22 مرداد 1393
اینجا چه خبره دلتون میخواد یونگ کتک بخوره واقعا که اقامدیر وبلاگ شمادیگه چرا شوخیشم
اصلا قشنگ نیست
پاسخ:من دلم نمیخواد یونگ هوا کتک بخوره,میگم کتک خوردنه پارک دال هیانگ توی سریال جالب خواهد بود,وگرنه منم رو اعضا تعصب دارم!!!!!


houra
ساعت23:15---21 مرداد 1393
سلام . خسته نباشيد .من كه به اين نتيجه رسيدم برم خودمو بكشم بابا صبر ادميزادم تا يه حديه به خدا من كه ديگه طاقت ندارماينام كه هي با تيكه تيكه نشون دادن اين تيزرادلمونو به فنا ميبرن
خيلي خيلي ممنون كه شما هم در اين امر ياريشون ميكنيد
بازم ممنون
پاسخ:خواهش می کنم قابلی نداشت^_^


vm
ساعت21:53---21 مرداد 1393
عههههههههههههههههههههههههههههه !فکم بسته نمیشه.من همین الان فیلمو میخوام.همین الاااااااااااااان!
نمیشه یه کم یونگ بیشتر توش کتک بخوره؟دست خودم نیس.حال میده
پاسخ:ایشالا که بخوره^^


هدیه
ساعت20:16---21 مرداد 1393
وای نکنه اون سه تا یونگ هوا رو دست انداختن ؟؟
تا من دیدم این کتک خورد خخخخخخخخخخ ولی نه خداییش خیلی باحال بود بی صبرانه منتظرشم ولی غمم از اینکه زیرنویس فارسی برای من فعال نمیشه تمام راه هایی که گفتین رفتم ولی حیف از الان غصه اش گرفتم باورتون میشه ؟؟؟
دیگه به این نتیجه رسیدم کل فیلم بدون زیرنویس فارسی ببینم
به خدا من تمام راه حل ها رو رفتم هزار بار زیرنویس انداختم روی فیلم هم اسمشون کردم ولی انگار نه انگار
کلا من آدم بد شانسیم هییییییییییییییییییی
پاسخ:والا دست انداختن که اگه عین داستان اصلی پیش بره,آره دستش میندازن^^اون زیرنویسم تو رو خدا برید و به تمام نکته هایی که نوشتم توجه بکنید,با برنامه windows media player باز نکنید,با اون دوتا برنامه ای که نوشتم باز بکنید,اصلا امکان این اتفاقی که میگی وجود نداره,اما اگه به تمام نکته ها,به تمام نکته ها,به تمام نکته ها(ببین چندبار گفتم!!!) توجه کردید و عمل کردید,دیگه از حوزه علمی من خارجه که مشکلت چی میتونه باشه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: سه شنبه 21 مرداد 1393برچسب:سریال جدید جانگ یونگ هوا,سریال سه تفنگدار,سریال جدید لی جین ووک, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com